پاورپوینت درس دوازدهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره اول متوسطه

پاورپوینت درس دوازدهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره اول متوسطه

پاورپوینت درس دوازدهم مطالعات اجتماعی هفتم

پاورپوینت درس حفاظت از زیستگاه های ایران مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره اول متوسطه

دانستید که شرایط جغرافیایی ایران موجب شده است که ایران تنوع زیادی در گونه های٭ گیاهی و جانوری داشته باشد. دانستید که شرایط جغرافیایی ایران موجب شده است که ایران تنوع زیادی در گونه های٭ گیاهی و جانوری داشته باشد.
برای مثال، تاکنون حدود 9000 گونهٔ گیاهی در ایران شناسایی و نامگذاری شده است و یا حشرات ایران را حدود 60,000 گونه تخمین زده اند.


بد نیست بدانید بعضی از گونه های گیاهی و جانوری مخصوص سرزمین ایران هستند و در جاهای دیگر جهان یافت نمی شوند. به تصویر گونه های زیر توجه کنید. دربارهٔ آنها چه می دانید؟


● چرا زیستگاه ها تخریب می شوند؟
به طورکلی، مهمترین عاملی که موجب شده است برخی از گونه ها برای همیشه از بین بروند یا برخی از گونه ها در معرض خطر قرار بگیرند، فعّالیتهای نادرست انسا نها بوده است.
پس ما در بهره برداری از طبیعت و رفع نیا زهای خودمان باید طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که کمترین آسیب به محیط وارد شود. شود.


برای مثال، کشیدن راه و ساختن خانه ها یا شهر ها، بدون تفکر و برنامه ریزی، جنگل ها یا مراتع را از بین می برد.

نمونه اسلایدپاورپوینت درس دوازدهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره اول متوسطه
نمونه اسلایدپاورپوینت درس دوازدهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره اول متوسطه

این پاورپوینت در56اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلایدهای متن کتاب به صورت کاملا دقیق و با رنگ بندی و افکت های متنوع، بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای همراه متن به کار ببندیم و فعالیّت, اسلاید تشکر و پایانی می باشد . حجم فایل 1,500کیلوبایت


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط