پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم

پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم

پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی هفتم

پاورپوینت درس مزدوران شیطان پیام های آسمانی پایه هفتم

مزدوران شیطان


سال گذشته در درس علوم با میکروب ها، چگونگی ورود آنها به بدن و نیز با راه های پیشگیری و مقابله با آنها آشنا شدیم.
دیدیم که میکروب ها با به خطر انداختن سلامتی ما، قدرت و کارایی بدن را کاهش می دهند. همچنین یاد گرفتیم که گویچه (گلبول)های سفید وظیفه مبارزه با میکروب ها و نابود کردن آنها را دارند.


بنابراین جسم ما به وسیله میکروب ها تهدید می شود، و در صورت رعایت نکردن بهداشت، یا عدم پرهیز از غذاهای نامناسب و آلوده، به انواع بیماری دچار می شود.
حال، به نظر شما اخلاق و روح ما نیز در معرض ابتلا به میکروب ها و آلودگی ها قرار دارد؟ آیا در این دنیا چیزهایی هست که سلامتی اخلاقی ما را تهدید کند؟


واقعیت این است که اخلاق ما نیز به وسیله برخی رفتارها و عادت های ناپسند تهدید می شود. رفتارهایی همچون دروغ گویی، تنبلی، غیبت، ناسزا گفتن و… همانند میکروب به جان اخلاق ما می افتد

و اگر دیر بجنبیم و با این عادت ها و رفتارهای نادرست مبارزه نکنیم ممکن است زندگی خود را تباه نماییم و به بهشت زیبای خداوند نرسیم. کسی که مبتلا به اخلاق های ناپسند می شود درواقع مریض است و باید برای ….

نمونه اسلاید پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم
نمونه اسلاید نمونه اسلاید پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم
نمونه اسلاید پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم
نمونه اسلاید پاورپوینت درس پانزدهم پیام های آسمانی پایه هفتم

این پاورپوینت در36اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلایدهای متن کتاب به صورت کاملا دقیق و با رنگ بندی و افکت های متنوع، بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای همراه خود,فعالیت, گفت وگو, جمع آوری اطّلاعات،فکرکنید،پیش بینی کنید اسلاید تشکر و پایانی می باشد . حجم فایل686کیلوبایت


تهیه و تنظیم مهرماه 98

مطالب مرتبط